söndag 20 april 2008

PAF Poker Challenge 2008




Ibland gör jag som ni känner till lite avhopp ifrån mitt vanliga innehåll på bloggen.

Den här gången har jag varit i Mariehamn, Åland och arbetat tillsammans med produktionsbolaget Blackbox.se och sänt tv live över nätet från PAF Poker Challenge.


PAF är det Åländska spelbolaget och dom hade i helgen en stor pokerturnering på Åland, vinnaren som blev Petteri Vanhapelto blev 33 000 euro rikare och gick hem med en Breitlingklocka av ett värde på 5000 euro dessutom.

Svenskarna Peter Hedlund, Peter Swartling och Roland Olsson satt kvar vid finalbordet men klarade sig inte riktigt ända fram och fick nöja sig med 2000, 3000 samt 14 000 euro i prispengar.

Videoklipp och bilder från PAF Poker Challenge kan ni titta på här.

Söker ni efter ett alternativ till Svenska Spel:s nätpoker eller andra spelbolag så är PAF ett mycket bra alternativ och sidan finns på Svenska. Jag kommer nog satsa i framtiden några tior i deras Texas holdem då PAF:s hemsida är ett fräscht och genomarbetat alternativ.

Sammanfattningsvis är PAF ett bolag med glada och hungriga människor som älskar sitt arbete och ger 110% så det var mycket roligt att få arbeta för PAF under helgen.

Börja spela poker på PAF.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett väl genomfört jobb, som alltid Peder. Jag ska nu även börja träna inför Beach 2008.

Anonym sa...

Tack för ett återigen utmärkt jobb, Peder. Trevligt att ha dig med och ser fram emot den nya affärsidén.